Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Fredagsenkät på en söndag

Bokstävlarna har startat en ny fredagsenkät som jag gärna hänger på.

Senaste:
Boken du läste ut? Inger Edelfeldts ”Samtal med djävulen”
Boken du påbörjade? Doris Lessing ”Under huden”, Carlos Ruiz Zafón ”Ängelns lek”, Tomas Bodström ”Rymmaren” (ljudbok)
Filmen du såg? ”Dumma mig” En film för hela familjen!
Kulinariska upptäckten? Praliner från Kahl’s kaffehandel… Mmmm….
Tv-serien du började följa? Jag har inte tid. Den tid jag får över efter nattning av min son är att läsa bloggar och böcker.
Klädesplagget du köpte? Kommer inte ihåg?! Dags att förnya garderoben?
Saken du skrattade åt? Filmen ”Dumma mig” slog rekord i mitt skrattande. Har ni inte sett den då är det dags!

Kommentera

