Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Angående mitt tidigare inlägg ”nya recensioner på gång”

Idag tog jag mod och spaltade ner ett par meningar till mitt huvudbibliotek och frågade om de har någon lista på på vilka böcker jag har lånat. Med förhoppningen att det skulle komma en lista på ett antal (vågar inte säga 100+) böcker fick jag ett klart ”nej” till svar.

Av integritetsskäl sparas inte några uppgifter om vilka böcker som man (läs jag!) har lånat.

För första gången bubblar ilskan i mig pga integriteten… Suck!…

Kommentera

