Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Ryslig tävling hos Bokomaten

En ryslig tävling pågår hos Bokomaten som jag vågar vara med på!
Tävlingregeln är att tipsa om andra skräckböcker men jag som inte vågar se eller läsa skräckisar? Thriller/deckare går väl bra ändå? I sådanna fall tipsar jag gärna om gamla godigen ”The bone collector” av Jeffrey Deaver.
Jag läste den när jag var höggravid, i ett fullsatt pendeltåg (ja, jag fick stå hela vägen hem…) och benen vek sig, bara så där, av den obehagliga scenen.
Tycker att du också ska vara med, om du vågar vill säga…

Kommentera

