Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Trilogiutmaning

Bokmärkt hos Hundöra har en trilogiutmaning fram till slutet av första kvartalet 2011. Kvartalsrapporterna kommer troligtvis att finnas på nätet i slutet av april. Jag är gärna med i denna utmaning då jag just nu läser Labyrinten av Kate Mosse. Kryptan som är del två ligger på sängbordet och inväntar sin tur. (Kanske borde jag säga att det är en tegelstens-trilogi-utmaning då varje enskild bok har antal sidor som överskrider 600?)

Är ni sugna på att veta vad de andra utmanarna läser? Ta gärna en titt här.

4 svar till “Trilogiutmaning

  1. Karin Berg/enbokcirkelföralla december 20, 2010 kl. 6:17 e m

    Den trilogin tänka jag också hugga in i. Vad tycker du än så länge?

    • Sermin december 20, 2010 kl. 6:31 e m

      Jag vet inte om jag kommer ihåg rätt men jag tycker att jag har läst i en blogg att det är samma kategori som Dan Brown men mycket mycket bättre. Jag tyckte om spänningen i Browns böcker så om det här var mycket bättre så varför inte slå till?
      Jag har läst 1/3 av Labyrinten och är mycket sugen på en resa till dessa historiska platser som nämns i boken. Det är ett snabbt tempo och alla dessa komplotter som avlöser varandra. En rafflande bok som jag absolut rekommenderar för den som söker spänning i kvällsmörkret. 🙂

  2. Hundöra januari 1, 2011 kl. 6:30 e m

    Ska bli intressant och se vad du tycker om boken. Mr H läser samma bok just nu även om det inte den serie han valt till utmaningen.

    PS. Trevlig blogg!

Kommentera

