Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Läsning pågår stör ej

Det var länge sedan jag skrev något inlägg här men nu är jag tillbaks om än för en liten stund.
Just nu läser jag ”Själens osaliga längtan” av  Audrey Niffenegger. Jag fick göra ett kort uppehåll av Kryptan (trilogiutmaning) då ”Själens osaliga längtan” ständigt pockade på min uppmärksamhet. Sagt och gjort och jag känner mig tagen av historien. En recension kommer senare. Nu ska jag läsa med en kopp kaffe i handen.

Vad vi läsare saknar, särskilt under helger, är en skylt med texten ”Läsning pågår stör ej”. Finns det någon sådan tro?

Kommentera

