Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Två av tolv

Inser att jag har avverkat två böcker av min Boktolva. Vägen och Själens osaliga längtan har fått varsin bock. Recensiomer kommer senare. Skumtimmen som inte finns med på listan har också hamnat i min läst-hög. Likaså kommer Strindbergs stjärna hamna där snart men där går läsningen trögt. Antingen befinner jag mig i en lässvacka och pinar mig med boken eller så är den bara ointressant. Jag hoppas inte på någon lässvacka! Många böcker pockar på min uppmärksamhet som Bumerang. Påbörjad men kommer inte långt. Annar stjäler min tid. Nej nu får det vara nog. Dags att läsa! Bumerang självklart.

2 svar till “Två av tolv

  1. enligt O mars 23, 2011 kl. 9:58 e m

    Vad tyckte du om Vägen? Har börjat och tycker mest att den verkar jämngrå och seg. Ska kika runt efter recension!

  2. LiMeaMyBo mars 24, 2011 kl. 9:56 f m

    Jag tycker att du absolut ska fortsätta. Det var lite tråkigt och segt i början precis som du säger, men det blir bara bättre och bättre. det finns alltid ett ljus i tunnelns slut.

    Min man har sett filmen. Jag jämförde mina ”bilder” med filmen (via min man) och allt stämde.
    Kanske spoiler men lättnaden de få sista sidorna… Ah läs! 🙂

Kommentera

