Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Utlottning hos Need More Books

Need More Books har utlottning av ”Samlade svenska kulter” och vem är med om denna tegelstens-utlottning om inte jag?
Jag älskar tegelstenar! Men varför passar denna skräckis nu? Jo, med rådande väderlek så vill jag nu krypa upp i min soffa med en varmande pläd om benen, en kopp varm te i handen och en tjock och mörk bok i knät. Glöm inte braskaminen! (Jag KAN inte glömma den, jag har ingen, men visst skulle den passa bra till min idyll?)

Vill du också vara med i utlottningen? Varför då vänta? För mer info, klicka dig hit.

Uppdatering: Just nu fungerar inte länkningen i WordPress. (Eller så har jag problem med det…)

Klicka er vidare till Need More Books här http://needmorebooks.wordpress.com

Kommentera

