Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Hej mitt unga jag

Igår kväll kunde jag äntligen börja läsa Jag tror jag älskar dig av Allison Pearson. Jag läste och läste. Och läste.
Jag erkänner att jag har väldigt lätt att visualisera text. Väldigt lätt. Vad hände tror ni? Jo tack, jag kom att tänka på NKOTB*!

Någon annan som har börjat läsa ”Jag tror jag älskar dig” och som startade sin visualisering?

Erkännande nummer två för dagen.
Inte trodde jag att jag skulle falla så här lätt för en ungdoms/tonårsbok. Men vet ni vad? Jag känner igen mig! Allt som gör att jag får flashback från mina unga år, får en extra vinge** idag!

* New Kids On The Block så klart. Vem föll inte för denna grupp? Jag gillade Jordan Knight bäst. Han var så snygg! Som sagt, var. Jag såg honom på TV för några år sedan. Min uppfattning ändrades snabbt. Men oj vad hände?

** Kanske ska jag dela ut vingar som betyg?

Kommentera

