Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Det fina med sökandet

Det fina med sökandet är att just hitta det man är ute efter. Eller? Jag vet inte om folk hittar det dem söker i min blogg men det är många som söker på djinn/djinner. Hur kommer det sig att djinn/djinner är så hett? Har det något med världens undergång att göra?

Kära vän som söker efter djinn i sin tillvaro, här hos mig, i min sida, kommer du inte finna det du söker. Att jag sen har flera djinner i mitt lilla huvud, det är en annan sak!

Kommentera

