Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Förvåningen accelererar i hastig fart

Hej Bokus, detta inlägg tillägnar jag er. Här sitter jag och funderar på vilka turkiska författare som jag ska skriva om. Med lite googlande på mina favoritförfattare hamnar jag hos er, ja just det bokus.se. Döm om min förvåning, böckerna finns på turkiska! Ja hörde ni det? De finns på turkiska! Nu pratar vi inte om 2-3 eller 20-30 böcker utan hela 634, både skönlitteratur, barnbok och undervisningslitteratur.

Nu ska jag vandra vidare i er katalog med en kopp kaffe i handen. Ett paket mörkt choklad hade varit pricken över i:et!

Kommentera

