Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Tävling hos icke-fiktiva Fiktiviteter

Jag har anmält mig till den stora utlottningen av boken Förlorad ängel av Becca Fitzpatricks hos den icke-fiktiva Helena på Fiktiviteter!. Jag har inte läst något alster av författaren sen tidigare men det är inte försent. Härmed har jag bestämt att jag ska läsa Becca Fitzpatricks. Vinner jag så blir det ännu bättre och lättare att komma ihåg att läsa henne. Den står ju då i den där bokhyllan som matas på av gyllene böcker. Nej nej, tyngden är inget problem för hyllorna. Bokhyllan är stark (hoppas jag).

Vill du också vara med så besök gärnaFiktiviteter! Vill du inte vara med, besök ändå. Du får väldigt bra tips på bra böcker.

Kommentera

