Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

En zombie vinnare

För några dagar sedan, när höstregnet* smattrade mot fönsterrutorna och allmäntillståndet var långt under gränsen mellan liv och död, anmälde jag mig till Craig DiLouie-tävlingen hos Swedish Zombie. Jag var uttråkad och ville helst av allt bädda mig ner med en tung zombielitteratur och försvinna in i boken, kanske bli en zombie jag med?

Idag pinglade maillådan till. Ett mail väntade på min uppmärksamhet. Det var från Swedish Zombie. Jag är en av de lyckliga vinnarna! Jippie, nu kan min zombievärld uppenbara sig. Ska bara få hem boken innan nedbäddning sker.

* Regn som regn men visst tappar man förståndet när regnet faller fortare ju mer himlen mörknar? Vårregn, sommarregn… Nej det var visst höstregn vi råkade ut för. Just nu är den borta och bäst för den att den håller sig på andra breddgrader!

Kommentera

