Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Achtung achtung!

Nu när helgen är stundande så passar det alldeles utmärkt att få ett sms från biblioteket. Jag har äran att läsa Världskrig Z av Max Brooks som Swedish Zombie har lovordat.

Äntligen ska jag bli lite skrämd! Vad passar då bäst? Jo, en hemsk regnstorm som piskar fönsterna, åska som mullrar så pass att jag hoppar till i soffan, blixten som lyser upp den mörka himlen och en varm rykande kakaodryck på bordet och en pläd liggande över knäna.

Ge mig nu lite storm och allt är förlåtet!*

*Förra helgen var väldigt deprimerande och frustrerande då TV-tablån inte erbjöd något skrämmande att se! Komedi… Vem vill se komedi när temat är skräck!?

2 svar till “Achtung achtung!

  1. Swedish Zombie november 4, 2011 kl. 10:26 e m

    Jag läste ut den svenska översättningen för en stund sedan. Den var lika bra nu vid omläsningen tyckte jag.

Kommentera

