Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Tävling hos mig!

Jag har fått äran att lotta ut 3 ex av Rachel Caines GLASHUSET! Vill du vara en av vinnarna behöver du göra en eller max två enkla steg:

1) Kommentera här nedan för en lott
2) Skriv i din Facebook, Twitter eller blogg och skicka med länken i kommentaren för två lotter.

Det är max 2 lotter per person!

Det går också lika bra att maila till limeamybo@gmail.com

 

 

Du har chansen att vara med fram till söndag 4 december kl 22.00.

Så här skriver Styxx Fantasy om Glashuset:

”När Claire Danvers kommer till Morganville för att plugga på college tror hon att hennes största problem är de brutala tjejerna i elevhemmet. Men det visar sig snart att det finns mycket värre ­saker i Morganvilles nattmörker. Staden är sedan länge ett högsäte för vampyrer och det är de som är den verkliga makten bakom allt som sker i området. Den som inte har en vampyrs beskydd är ett vandrande mellan­mål och ingen lyfter på ögonbrynet om några av collegets studenter ”försvinner”.

Claire lyckas hitta vänner och skydd i Glashuset tillsammans med tre andra udda karaktärer: gotharen Eve, ­rebellen Shane och den mystiske Michael som försvinner varje morgon och dyker upp igen vid solnedgången. Men frågan är om ens deras gemensamma krafter är nog för att hålla dem vid liv tills solen går upp?”

Jag kommer definitivt att sätta tänderna i boken! Gör det du också!

10 svar till “Tävling hos mig!

  1. Ping:Vinn en bok (som jag tror är superbra)! « TinaO

  2. Ping:Glashuset söker sina ägare! « Little Me and My Books

  3. Monika november 28, 2011 kl. 9:40 f m

    Den vill jag gärna vinna.
    Ha det gott!
    Vänliga Hälsningar
    Monika.

  4. Anneli november 29, 2011 kl. 2:03 e m

    Jag är gärna med och tävlar!

    Ha en riktigt fin dag!

Kommentera

