Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Jerka-tajm

Jag har tidigare aldrig varit med på bokbloggsjerka som Annika håller i men denna gång gör jag ett försök!

Här är min lista på pågående böcker där hemma:

Duma Key av Stephen King. Någon som inte har hört talas om den? Här har vi magi blandad med thriller i myspys. Inget som får dig att sluta läsa snarare att vända blad allt hastigare.

The Adoration of Jenna Fox av Mary E Pearson. För några veckor sedan snubblade jag över denna bok i en blogg. Blev helt förtjust av recensionen att jag beställde boken via biblioteket. Här får vi följa Jenna Fox’s liv med en av de största frågorna som har behandlats i och med fåret Dolly; biomedicin och mänsklighetens natur. Mycket intressant ämne!

2 svar till “Jerka-tajm

  1. pockethexan december 14, 2011 kl. 3:39 e m

    Vad kul att du vill vara med i min utlottning av Thomas Eriksons bok Bländverk!
    Du får gärna lägga ut en länk hos dig till mig (vore snällt!<3) o då får du ju en lott till!

    Kramis ifrån Pockethexan som tyvärr redan har din bok som du lottar ut!
    Ses för nu länkar jag mig till dig!

Kommentera

