Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Att organisera sina böcker…

… borde vara lätt men är det verkligen så? Jag har svårt att organisera, det blir huller om buller i min bokhylla. Böcker som jag har läst blandas lätt med de böcker som jag vill läsa!

Nu har jag hittat en snygg designad lösning som alla borde ha, inklusive jag!

TarGetBooks

Hyllan kan du hitta här

Ha-begäret vaknar till liv…

4 svar till “Att organisera sina böcker…

  1. marie433 december 21, 2011 kl. 9:55 e m

    Jättesnygg, Skulle passa så bra i mitt vardagsrum….:)

  2. Swedish Zombie januari 17, 2012 kl. 6:50 e m

    Enklast är att ge bort böckerna allteftersom de blir utlästa!

  3. Hundöra januari 23, 2012 kl. 6:11 e m

    Den hyllan måste bli min 😉

Kommentera

