Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Nja…

Just nu läser jag When God was a rabbit av Sarah Winman och vet inte vad jag än tycker om boken. Jag har kommit drygt 1/4 i boken och vet fortfarande inte om den är flipp eller flopp eller nånting där emellan?… En sak vet jag; jag kommer att fortsätta läsa den tills jag antingen blir klar med den oavsett om den är bra, dålig eller mittemellan, eller så slutar jag tvärt bara så där och förpassar den till ”möjligen att läsa senare” listan.

Har ni läst When God was a rabbit? Vad tyckte/tycker ni om den?

Kommentera

