Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Här är jag!

UPPDATERAD! Det heter tredje gången gillt och låt det vara så! 🙂 Nu har jag kunnat länka till mitt FB-konto så följ mig gärna där också! Bara att klicka på länken nedan.

****************************************************

Jag tror nog att jag har lyckats med mitt Facebook konto! Här kan ni finna mig! Säg gärna till om ni fortfarande möter en konstig sida men jag tror nog att jag har kycjats lösa detta nu! Äntligen en söndag i lugn och ro i böckernas land! 🙂

Kommentera

