Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Alla hjärtans dag

Idag är det Alla HjärtansDag om ni nu har lyckats missa det 😉 Själv kan jag aldrig missa det, jag får inte missa det. Inte för att det är just alla hjärtans dag, utan för att min kära systerytser fyller år just denna dag!

Grattis på födelsedagen!

Just idag är jag väldigt sugen på att läsa en bok som kastar om mina känslor på ett stormigt sett! Det får bli ett biblioteksbesök! Igår var jag väldigt sugen på att läsa lite rysar-författare som Dan Simmons och Susan Hill. Jag har reserverat 5 böcker och kan redan hämta 3 av dem. Ja! Idag besöker jag biblioteket och hämtar mina böcker och ser om jag kan hitta lite [Sekwa] böcker. Idag vill jag ha [Sekwa], så det så.*

Har du missat [Sekwa]? Hur?

* Vissa har sockerabstinens, jag har [Sekwa]-abstinens…

Kommentera

