Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Rea hit och rea dit

Årets rea har resulterat i noll bokköp. Noll, zero, null. Jag har köpstopp vilket jag inte vill bryta. Det finns mycket bra böcker där ute som gärna skulle få plats hemma hos mig men nej. Det är inte möjligt. Det tog lång tid att bygga detta pannben för köpstopp, hela förra året med andra ord. Att bryta det nu vore… Ja vad vore det?

Inga reaböcker tips får ni av mig. Hoppas ni finner de böcker ni vill ha.

Förresten, ni missar väl inte reaböcker från [Sekwa] förlag? Nej, jag tipsar inte utan jag vägleder er till bra böcker… Hmm.

Kommentera

