Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Läsning pågår…

Under flytten packades Duma Key av Stephen King ner i en av mina bok-flyttlådor och har än så länge inte packats upp igen. Fy skäms! På måfå har endast en flyttlåda innehållandes av böcker packats upp. Efter alla de böcker jag har läst och skrivit om här (Drömbokhandeln är utläst men finner inte ord för mina känslor därav saknas recensionen) drogs jag till Lanceheim av Tim Davys där alla mjukdjur får vittna om uppståndelsen av Messias (eller?…) och dennes helande krafter.

En utsökt bok måste jag säga då jag redan har dragit mina paralleller till oss människor, uppståndelsen, helande krafter… Well you name it!

Läs den också du! Om du har läst den, vad tyckte du om den?

Duma Key får inte längre finnas med i listan för ”Läsning pågår” då jag inte vet när jag kommer att hitta boken!

Kommentera

