Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Sommaren då jag började utmana min bokhylla

Denna sommar har varit en alldeles ypperlig tillfälle att gå igenom min bokhylla. Jag började med Tim Davys ”Lanceheim” för att fortsätta med Sarah Waters ”Främlingen i huset” och ”Kyssa sammet”. Just nu läser jag ”I djävulens spår” av Jean-Christophe Grangé och ”En flicka som kallas Alice” av Kristin Hannah. Läslusten vaknar mer och mer till liv ju mer jag läser. Nu har jag kommit till ett stadie som är väldigt kännt hos alla bokälskare, det heter klick-klick! Nu ska fler böcker beställas!

Kommentera

