Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

#Mississippi

Brun lera som smetar sig fast i huden… I början av min sommarläsning, innan jag visste att det här är min sommarläsning, läste jag #Mississippi av Hillary Jordan. I denna dy (tänka sig vilken effekt denna gyttja har!) finns allt en läsare kan önska sig; mord (hellooo!), svek, hopplöshet och rasism. Allt rakt in i mitt hjärta som lätt blev fylld av dy i förmak och kammare!

Lite kärlek som kristyr på muffins så har vi en härlig cupcake framför oss. Eller mudcake som det egentligen är. Läs boken och kom med dina kommentarer. Jag fulnjöt hela läsningen ut!

Kommentera

