Little Me and My Books

Vad vore livet utan böcker…

Ibland förstår jag inte

Ibland förstår jag inte hur jag kan påbörja en bok, inte falla för den just då, lägga undan den, ta upp den efter ca ett år och plötsligt inse att jag har gjort ett jätte misstag med att lägga bort den för en annan bok! (Jag hoppas den boken var bra, kommer ej ihåg vilken bok jag tog tag i då.) Nu har jag återigen satt igång att läsa ”I djävulens spår” av Jean-Christophe Grangé och fullkomligt njuter av min läsning. Dagens tips till alla som vill ha kriminal med svart ont ska snarast plocka upp denna mästerliga författare och börja läsa.

Tänka sig att det är en trilogi…

Kommentera

